Yeah I know I'm crazy..

Jag erkänner att jag är en helt galen person.. och det är på många sätt..
Jag är galen i en viss kille, varför?
 Jag har ingen aning? Det är något speciellt något som jag inte kan förklara. Han har bara DET. Önska jag bara kunde gå fram till han och berätta hur jag känner att jag vill ha honom. Jag vet.. jag känner honom inte men kom igen. Jag har all tid i världen att lära känna honom sen när han blir min :D haha som typ är min högsta dröm just nu... Och visst det här kommer låta sååå wierd men ett leende kan säga mer än tusen ord... Eller? Och om jag tolkar hans leende rätt så kanske, kanske finns det en chans. Passa dig skejter i sommar kommer du bli min!

Sen min andra galna egenskap är att jag älskar att dansa (shake it bitch) Blir tokig längtar som juste det en galning till varje danslektion. Bara känna rytmen och åka med :) En helt crazy upplevelse. Allt annat försvinner, har inga bekymmer inga problem som stör. Det är bara jag å musiken, rytmen. Me like <3 Och i vår.. I maj tror jag så kommer jag och min underbara dansgrupp att uppträda i roslags... Kommer med mer information senare..

Den trejde galna grejen är att jag skrattar 24/7 det finns inget stopp... Fråga min vänner. Det är jämt och ständigt.. Kan vara ganska jobbigt ibland faktiskt när det är helt tyst sen har man bara mig sitta där å garva..
Oj fel jag menar så hör man mig Fanny ,Malin och Moa sitta där och garva :P Men på något sätt gör det livet lite ljusare.

Den fjärde och sista grejen är att jag är den jag är. Thats who I am and I love it. It takes a fool to remain sane... Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0