10/5 2007

Hej.
Ville bara säga att torsdagen den 10 maj var nog den mysigaste dagen i mitt liv. Jag och min älskling Firade 1 år tillsammans.
Ett år, Ett helt år!
Det e helt sjukt, det längsta förhållande jag haft inne, varade inte äns längre än ett tuggumi.
Iallafall så bjöd jag henne på resturang (som den romantiker jag är)
Vi åt oxfilé med pommes o någon sås.(inte fan vet jag vad det var något)
Sedan åkte vi hem till mej o gosa lite (ska inte ljuga, vi hade tokigt med sex)
Sen sommnade jag som en stock men var tvungen o gå upp vid halv 6 nästa dag för jag skulle jobba.

Jag vill passa på att tack min älskling för detta underbara året och ser fram emot en underbar sommar som Avslutas med två GALNA veckor på CYPERN

Jag älskar Malin

Ha d bra alla.
Rock on.
// Kalle Brandshaug







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0