Another useless day at school

Idag var en totalt meningslösdag, om man ser det ur gå i skolanperspektiv. Vi kommer dit,(jag får ångest av olika anledningar som i detta blogginlägg är totalt meningslöst och ointressant) och där sitter vi, som de fån vi är hela lektionen.  Sedan anländer vi till svenskan, Peter pratar i typ max 10 minuter om sonetter och sedan får vi sluta. Senare visar det sig att vi inte har någonting att göra på mediakunskapen som skulle börja 10 över ett och medieproduktionen var redan inställd. Så, det var bara att sätta sig på bussen och åka hem. Stackars mig ^^
Det enda meningsfulla med den här dagen var att jag fick träffa mina underbara får! Vi hade jättemysigt som vanligt, flummade runt och ja. Var allmänt, ehm, Incrediblefåriga ;P

Soo long suckers!

image27

image29


Kommentarer
Postat av: Frankfurt

Fan vad jag ser butter ut -__-

2007-05-02 @ 17:15:26
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0