Baby is this love for real?

Hell yeah att den är!
Fan Fanny om du bara visste hur mycket du betyder för mig och hur jävla lycklig du gör mig....
Om du inte skulle vara vid min sida som du är hela tiden så skulle jag allvarligt talat inte kunna förstätta.
 Allt du gör betyder så mycket för mig. Och visst har jag haft många underbara vänner förut men ingen och då menar jag ingen är som du. Ingen har fått mig att skratta som du, ingen har fått mig att bli positiv som du och ingen har aldrig gett mig det självförtroendet jag fått. Tack vare dig Fanny har jag så många anledningar att vara lycklig! Det känns som om vi alltid har varit så nära som vi är. Vi har så otroligt många minnen och vi har upplevt så mycket tillsammans.
Vi har varit där för varandra i bra och dåliga stunder.
 I dig ser jag så mycket vackert och underbart och jag kan fan inte fatta att dina förra vänner gjorde som dom gjorde. Dom måste vara helt jävla fuckade i hela jävla hjärnan när dom bröt deras vänskap med dig eller gjorde dig ledsen!!! Och jag kan lova dig att jag ALDRIG kommer lämna dig. Spelar ingen roll om du hatar mig för jag kan inte fortsätta utan dig!! I need you! 
Jag hatar att tänka tanken men vad i helvete skulle jag göra om du skulle försvinna nu? Jag börjar fan gråta bara jag tänker på det...
 Det finns ingen människa som du, ingen människa som förtsår mig. Fan bara den dagen du var försenad till skolan blev jag rädd... Tänk om Fanny är sjuk, tänk om det hade hänt något allvarligt?? Vad skulle jag göra?
Jag hoppas verkligen alla får uppleva det jag upplever med dig! Bara den där känslan att känna sig trygg, att känna sig värdeful. Det är helt underbart. Och jag hoppas verkligen du känner dig värdeful när du är med mig för du är helt jävla amazing.
Och det finns bara ett sätt jag kan förklara min kärlek till dig Fanny.... Utan dig skulle jag vara död!

Älskar dig Frank!

                                                                    

                                                               

Kommentarer
Postat av: Frankfurt


Nu fick du mej till tårar igen Jafar!!
:'D DU betyder fan mest för mej med! Aldrig kommer jag lämna din sida Gunnar. Vi ska ju shejka våra hängpattar när vi är 80 bast! haha! Du är så underbar o snäll o vacker på alla sätt o vis. Det är så härligt med våran relation tycker jag, att vi aldrig bråkar eller så:D tror att de kan hålla mycket längre om man inte bråkar. Då är ju allt perfekt o man stör sig inte på något^^
Vi är så lika du o jag, vi tänker fan nästan lika hela tin! det där med att om jag skulle försvinna ur dit liv, jag satt o tänkte på det härom dan, fast om det vore du som försvann, blev lite tårögd ._.
Men jag lovar dig att jag aldrig kommer försvinna ur ditt liv. Inte ens när jag har somnat in som gammal ragata på 90 år. För jag kommer stöta på dej i himmlen också. Vi ska shejka där med. och vara tillsammans jämt! right?
Klart jag känner mej värdeful när jag är med dej:D Du är ju min lilla skatt! ^^
Vi har så mpnga kul minnen o fler skare bli!
Älskar dig Linn/Linnie/Jerry/Jafar/Bitch/Gunnar <3
och som man säger, kärt barn har många namn^^ *nickar som en vis liten man*

2007-05-20 @ 01:30:54
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0