Cry me a river

Fan allt känns så tomt... Det är något som saknas...
Jag har vänner, jag har familj... Jag får all kärlek jag behöver. Är inte desperat efter en pojkvän.. Jag har i stort sätt allt. Men det känns ändå så jävla tomt...
Är så jävla trött på mina föräldrar som bråkar 24/7. Om ni inte kan hålla sams så skilj er. Fattar ni inte att det är skit jobbig för mig å min lille bror?? Och vem fan är det som ska skärpa sig? Kan ni inte bara börja i familjeterapi??  Det är nog ni som borde ta lite mer ansvar för erat förhållande. Pappa försöker med alla medel för att bli sams medans mamma bara håller käften.  Så jävla trött på det här!!!!!!!!!!!!!

Och sen fattar jag inte vad du vill Nils?? Är du medveten om att du sårar mig hela tiden. Är du medveten om att jag älskar dig samtidigt som jag hatar dig! Du skulle bara veta hur många gånger jag bara skulle vilja ge upp. Skita i dig och aldrig, aldrig mer snacka med dig. Bara bryta våran vänskap/ förhållande. Är så jväla trött på dig också.

Sen saknar jag Emil.
Varför? Hur kunde jag göra slut? Du var det bästa som hänt mig. Och det fattar jag nu.... När det ör för sent. Nu när jag vill ha dig tillbaka, har du inga kännslor kvar.

Igår när jag kom hem från en jätte mysig kväll med Malin , Fanny å Kalle kännde jag mig så ensam. Så ledsen att jag bara ville skita i livet. Skita i allt!   

Vilken jävla tur att jag har mina underbara vänner. Fanny Malin och Moa. Ni är underbara och ni ska bara veta hur många gånger ni har räddat mitt liv....

Älskar er <3<3

                                                                 

Kommentarer
Postat av: Frankfurt

I Fucking Love You

2007-05-19 @ 23:41:09
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0