Det är bara att tacka och ta emot

I går kväll när jag satt i min säng för att se med favvo program just nu South Park :D så ringade min mobil.
Tog upp den och till min stora förvåning var det Nils som ringde. Han är en av mina bästa vänner, han känner mig och vet allt om mig. Men den enda haken är att han bor i Kalmar. Hur som helst kunde jag inte göra annat än att svara. Och med en glad röst sa jag:
- Heej Nils :D
och sen var snacket igång. Kan inte förklara hur mycket man kan sakna en killes röst.
Han röst för mig lugn och på något sätt ( hur fånigt det än låter) känner jag mig trygg. Det är som en varm kännsla som sprider sig i hela kroppen.

Han berättade hur mycket han saknade mig och sedan fick jag reda på att han tycker att jag är hans tvillingsjäl och att jag är den enda för han.
Det enda problemet är att jag knappt tror på vad han säger.
För detta har hänt så många gånger. Han säger att han älskar mig och sen tar han tillbaka det.
" Girls don't fall in love for fun"

Och en sak är jag säker på.... Innerst inne så vet jag att vi båda älskar varann. Hur knäppt det än låter. Herregud vi har kännt varann i tre år. Och vi kanske inte älskar varann på det sättet att vi vill gifta oss och skaffa barn. Men vi älkskar varann som vänner. För vad som än händer så har vi alltid funnits där för varann. Vi kan lita på varann. Vi har något tillsammans som ingen annan har.
Och det som chokade mig mest var när han sa att han skulle till sthlm på konsert. Va tvungen att fråga flera gånger om det var sant. Och när jag hade fått det bekräftat för kanske fyrtionde gången så bestämde vi att vi skulle mötas upp och träffa varann.... För första gången :O Längtar som en galning...

See ya later then nisse pisse ;D
byebye fuckers
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0