En dag att minnas!! For sure

Haha vad kan jag säga? Med mina underbara får har man aldrig tråkigt. Det ordet existerar int ens i våra hjärnor!

Och Fanny.. Vad får du allt ifrån? :D haha. Ska försöka berätta så bra som möjligt:
Det var så här att jag behövde gå på toa (slå en sjua) Och jag tycker det är så tråkigt att gå helt ensam i den lååånga korridoren. Så jag undra om Fanny hade lust att hänga med mig (dock inte in på toan) Men till själva toaletten. Men hon hade tyvärr inte tid.
Och då blev jag helt förstörd... Måste gå den lååånga vägen helt ensam. (Kom i håg att jag bara skämtar) Så jag började gråta lite och kollade ledsamt på Fanny. Vände mig om flera gånger för att se på henne med samma ledsamma ögon.
Men sen var hon helt plötsligt borta när jag kollade in genom fönstret in till klass rummet.
Men då... långt bakom mig hörde jag en bekant röst
- VÄÄÄÄÄNTA!!
Jag vände mig och där kom hon min älskade Fanny springande.
Visste inte vad jag skulle göra, höll på att pissa på mig av garv fick fan andenöd.
Ni som då inte förstår eller tycker det låter helt puckat eller tråkigt har antingen ingen humor eller så måste ni helt enkelt vara med för att fatta. Det gjorde iaf min dag.

Och sen tro det eller ej... Jag och Fanny va ute å jogga :D ca 2km. Och det som är mest konstigt är att vi inte var helt slutkörda efteråt. Vi hade krafter kvar :P Amazing moment! Vi har hittat på värsta planen för att vi ska vara i from till sommaren.
Måndagar: Jogga
Tisdagar: Gå på gym
Onsdagar: Vila
Torsdagar: Jogga
Fredagar: Gå på gym
Sen på helgen ska vi bara vila å ta de lugnt :) 


 En dag att minnas! Helt klart :D

                                                                           Byebye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0