Hella good

Idag har det vart en skit bra dag :) Den började bra å jag lovar att den kommer sluta kanske bättre....

Kom just på att jag saknar Nils... Jag längtar efter hans röst, längtar efter hans skratt.
Som tur är är det mindre än en månad tills vi ska träffas. Fan Nils... This is some real shit!
Jag kommer ihåg första gången vi snacka... Då lyssnade jag på låten Hella good me No dobut (som är mycket bättre än bara Gwen Stefani när hon är själv, för den delen) Haha... jaja. 
Och det var just så jag kännde.. And I still do varje gång vi pratar. 

Jag och Fanny träna idag igen. Fan va duktiga vi är! Vi kommer vara some hot bitches i sommar asså!! Se upp killar, haha. Ska snart se på Desperat Housewives, galet bra program. Remember Fanny, nu kan du också se det :)

Jaja nog snackat
see ya later fuckers
                                                        byebye
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0