Hjärt och Gunnar

Yo it's me again!

Sitter här i min ensamhet o lyssnar på musik som skulle vara tuff att höra på om man kunde flyga^^ inte flygplan alltså utan att man kan flyga själv, vifta lite på armarna så är man i luften^^ men äh nog om flygandet.

Har inte gjort så mycket idag alltså, vaknade vid 11 med en liten kisse vid fötterna^^ myste lite med han, sen gick jag upp. Det var soligt o fint som ba fan. Åt lite frukostt o satte mej ute för att få lite sol på mej. Jag blev lite solbränd faktist. Men tror det var vid 1 (om jag inte är alltför efterbliven) då började det blåsa satan o jag kände att det kom lite regn. T__T så jag gick in för att glo på tv istället. Var inte direkt nått kul, var mest en massa skit. 
gick in på msn efter ett tag o fann Gunnar där (Linn har fått ett till smeknamn:D) vi diskuterade om nån fetmabulle som hade ringt henne i natt o sedan beslöv vi oss för att gå till coop o köpa hårsprej till mej o chips till Gunnar.
Vi hade det som vanligt kul o på vägen dit pratade Gunnar om hennes hejunderliga dröm hon hade inatt.
Väl framme vid coop gick vi till tidningshyllorna för att smyg kolla i några tidningar. 
Jag kollade lite i en Fet jävla bröllops tidning. vad fan är den bra för? jag tänker fixa mitt bröllop själv, om jag ens ska ha ett. men om jag orkar gifta mej o bla bla ska jag ha en tro det eller ej, men en lila klänning^^ :O he he. För lila är ju min favvofärg^^ Föresten skulle jag säkert bara spilla på klänningen om den skulle va vit. 
Vi gick mot hyllorna med våra prylar. hmm Det var inte så kul när vi skulle till chipsen. Min mage började gurgla o det tryckte fan på haha. :(
När vi skulle betala vare några framför oss som tydligen hade köpt upp hela affärn. tog 320 år för snubben att plocka upp allt. Gunnar och jag såg att de hade glömt sitt äggpaket, eller aah vi trodde det var deras ialf. När de plockade i sakerna i kassarna sa tjejen "har du sett äggpaketet" Gunnar och jag kollade på varann. Flinade men sa aldrig nått till dem, har ingen aning om varför :D men ialf. efter vi hade betalat gick vi förbi några killar som höll på med några grejjer om Telenor. Ena killen frågade Gunnar om hon hade telenor och om hon hade abonemang, jag hoppades på att han inte skulle fråga mej men det gjorde han visst. Jag sa snabbt som fan att jag hade kontantkort. då frågade ena killen att jag kunde skriva på nå papper men då fick jag typ damp o sa skit högt " MEN JAG VILL INTE" o så gick jag därifrån. haha. man kunde typ tro att jag hade mens eller nått .__. Gunnar började ialf rågarva o jag hängde på.
Vi satte oss på våran hängplats o satt där o glodde på alla som gick förbi. Efter några minuter ser vi en bil där det står telenor på som stannar en bit utanför ingången. Jag trodde att de hade kallat på förstärkning eftersom att jag var lite otrevlig. men det var bara samma snubbe som hade frågat mej om kontantkort o grejjer. Jag såg lite ledsen ut när kollade på mej. Hoppas han inte blev alltför ledsen haha. äääääääääääääh nej nu skiter jag i han. sånna där brukar endå bara vara så jobbiga.
Gunnar ville att jag skulle vinka till honom så han visste att "ni är vänner ändå" hhaha. Innan vi gick hem växlade jag min tia så jag kunde shoppa lite tuggummi. Men automat-jäveln lurade mej på en spänn. Men Gunnar är ju superkvinnan o fick ut ett ialf^^ ihih  
Sen gick vi hem, Gunnar skulle äta mat. Där vi traskade fann vi nån jäla grej som vi släpade på ett tag. Men det var inte så kul som vi hade trott så vi slängde den två meter. typ.
När jag kom hem satte jag mig med min dåliga hållning här vid datorn o nördade lite. Laddade ner Linkin parks nya album he he. Ena snubben i bandet är jävligt het..eller aah han var det mer förut, när han hade kort hår. Nu har han skaffat värsta muttfrillan o polisonger o grejjer. men det är okej han är skön endå.
SÅ jag har suttit här ett tag nu. satt visseligen i fönstret o filosoferade för ett tag sen men det blev lite kyligt så jag sket i det. Gick för att kolla om det fanns nått kul på tv. Kolladellite på Legally blonde 2 o fy fan varen sög. usch.
så jag gick hit igen. fuck när jag blir stor kommer jag ha platt rumpa o världens dåligaste hållning eftersom att jag sitter här hela tin. -___-
Jag kunde ju visserligen gått ut men eftersom att vädret var så trist ville jag inte.
bla bla
Fest om en vecka då^^ Hos chanchie som ska ha avskedsfest. Det kommer bli kul som ba fan, behöver det verkligen^^ 
O på måndag fyller ju moie-palolie år^^ hi ho hå he. O dan efter det ska vi på PIRATES kshglsääöpäepöählgjsslg jag kommer fan kissa på mej.  :D  Hoppas bara att moie blir frisk :)
myysigt.
påtal om mysigt. så kommer jag och Gunnar ha det trevligt o mysigt den 8/8 :D hi hi hi. Då har vi våran bulgarien dag. Vi ska minnas med att grilla på vårat favoritberg o äta massa gott. Bäst fan att vädergudarna gör så att det blir vackert väder...

öh..

hur bögigt lät inte det därå? hahaha. men det är okej. Jag kallas för Hjärt o då får man lov att vara lite småbögig.

.....

Fack vad jag har tråkigt. är rastlös som fan, skulle kunna gå ut o springa om jag ville .__. men jag kanske kommer bli lite rädd eftersom att det är ganska mörkt.  -___-'''

nej nu känner jag mig lite olycklig :/ vill ha pojkvän nu igen. haha jösses. Ingen ide att sitta o tjata om det hela tin, det kommer när man minst anare >_<

*DOH*

äh nu orkar jag inte skriva massa onödigt.

Så adjö på ett tag.

Älskar mina får <3<3


Kommentarer
Postat av: Gunnar

You go Hjärt :D

2007-05-19 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0