I still havn't realised, I don't know what's going on

Nu är det snart dags. För ett sista hejdå. För att ta farväl. För att låta pappa flyga iväg. Mot en bättre värld.


Har förövrigt haft en underbar helg, med Johan, som vanligt ^^. Han kom till mig på fredagskvällen, då vi tog en härlig promenad och hämtade Linnea hos en kompis samtidigt som vi var sällskap med Alice. Sedan gick vi hem och kröp ner i sängen och kollade på Robert Gustavssons film "Ja ä int' bitter". Fantastiskt roligt, förstår inte hur killen lyckas vara sådär roliga 24/7. Och helt plötsligt var det lördag. Vi hade inte lång tid på oss att äta frukost innan vi var tvungna att springa till bussen som skulle ta oss till Norrtälje. Där skulle Johans pappa ta oss till Röksta. När vi väl var där höll killarna på att måla skrovet medan jag själv tvättade insidan, höhö, kan man säga så? Skitsamma, typ väggarna och sätena. Riktigt rent blev det faktiskt, lite stolt.

Vi hade bokat biljetter till Spiderman 3, så innan bion började klockan 18.00 gick vi och käkade, på Nisses. Överförväntan gott, om man säger så. Hade inte förväntat mig att kunna svälja det men när maten på tallriken var slut ville jag bara ha mer. Och sedan blev det biomys. Vi satte oss tillrätta och avnjöt en riktigt bra film, välgjord och välspelad. Blev väldigt tagen av begravningen i slutscenerna bara, vilket gjorde att tankarna började snurra i både mitt och Johans huvud. Det blev ett antal dystra halvtimmar men sedan lättades stämningen upp. Vi väntade i 2 kalla timmar i Norrtälje innan bussen gick hem, men har man bra sällskap är 2 timmar ingen match! Sen blev det godis, pepsi och Charlies Änglar.

Helt plötsligt var det söndag och dags för Johan att åka hem och mig att vara på Rådhuset för att planera begravningen. Sedan var det dags för match, förlusten var återigen ett faktum men att jag återigen var målskytt var desto trevligare. Riktigt snyggt var det också, dessutom var jag högerback. Haha.

Rock on bitches

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0