I'll rock your feet.

Nu har jag tänkt att berätta lite "spännande" saker som har hänt mig sedan jag skrev sist :)
Valborg var en succé, skit roligt verkligen. Träffade jätte många nya och hehe "fina" människor. Jätte många från våran kära linje Media var där :D Och damn vad vi hade det kul. Och jag vill passa på att tacka Robin (Zapfire) för att du läser våran blogg, haha. Alltid kul att höra.

Hur som helst så dricker man ju alltid lite för mycket, men de tar jag med en klackspark. Jag menar hur ofta dricker man egentligen? Typ aldrig.
Och efter man drucikt så blir man ju vansinnigt kissnödig, så jag å min söta vän Fanny hitta värsta bästa kisstället. Och det stället besökte vi ett antal gånger :D haha.

Sen måste jag säga att de va jätte många söta killar där :) Och jag måste ju erkänna att jag är en riktig slut eller hoe om man föredrar de, när jag är full... So I made out with some of thoose cute guys...hehe. Men man lever ju bara en gång.. right?
 Hur som helst hade jag jätte kul så tack alla ni som va där :P
 Och Fanny.... hur ska jag någonsin kunna beskriva hur mycket jag älskar dig? Du betyder mest för mig på hela jorden och jag lovar att jag ALDRIG skulle lämna dig!! Never ever!!!
Och självklart så bryr jag mig om dig. Hur skulle jag kunna förtsätta utan dig? Det skulle helt enkelt inte funka så jag lovar att följa dig vart du än går! Även till chips himlen haha :D (Min bild av himlen är att det finns chips överallt)

En annan rolig sak som närmar sig är min dansuppvisning :D wiiieee. Fan va jag längtar. Men är samtidigt skit nervös. Men jag ska göra mitt bästa och kom ihåg... Jag gör detta för Moas pappa. Vi ses nån gång i chips himlen Jesper :)
Det enda jag kan säga nu är att I will rock your feet bitches.
 byebye suckers

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0