Och så var det skola igen...

Tog mig till skolan idag. Var väl ingen världsprestation egentligen. Det gjorde egentligen bara så att jag fick mer ångest än vad jag hade innan, då dum som jag var (eller?) satte mig och skrev ner vad jag behövde göra i alla ämnen. I och med min passivitet i skolan de senaste månaderna har skolarbetena bara lagt sig på hög då jag totalt ignorerat dem och ägnat mig åt saker jag tyckt varit roligt, för en gångs skull. Kändes väldigt bra när jag struntade i allting, mindre bra nu när jag insett att jag har så himla mycket att göra. Det som är ännu mera deprimerande, det är att allt detta ska helst göras innan den 7:e juni då jag får sommarlov plus att jag glömde att jag har missat 2 matteprov.
image43

Trodde inte att jag skulle få träffa min underbara pojkvän förens på fredag, men underbar som han är tänker han åka hela vägen hit imorgon. Älskling..

Bildkommentarer
1&2. Fanny och Linn var iallafall duktiga och satt och jobbade matte på matrasten, stor eloge till dem!<3
3. På mediakunskapen hade jag tråkigt, så jag satt och ritade en hel kollektion med Incredible Clothes.
4. Sedan hittade vi på 3 stycken kompisar till vårat berömda får Inkie :)


1.  2.  3.  4.

Kärlek åt folket och Forza Bajen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0