Vändning

Jag är så trött på att varje jävla år säga till mig själv.
"Nu ska jag ta tag i det här så jag för min första sommar inte behöver oroa mig för att gå i bikini."
och varje sommar slutar likadant, jag ligger uppe på land fullt påbylsad och likblek under alla lager. Men jag orkar inte med det längre, orkar inte med att inte vilja bada eller hata synen av stranden. Därför har jag, Malin Lindersson, satt upp ett mål. Det innebär att jag till augusti skall ha gått ner x antal kilo så att jag kan känna mig nöjd med att svassa omkring på Ayia Napa i minikjol och bikiniöverdel. Misslyckas jag, bli straffet automatiskt att utomlandsresan och stranden ett stort jävla fiasko.
Därför skriver jag det här, för att ha det som ett mål ned skrivet med vittnen och inte bara i mitt runda lilla huvud.

Planeringen är följande;
- Måndag = Gymmet
- Tisdag = Joggingrunda + 50 st sittups/benlyft
- Onsdag = Gymmet igen
- Torsdag = Likadan joggingrunda + 50 st sittups/benlyft
- Fredag/Lördag/Söndag  = Vilodagar då jag som belöning tillbringar tillsammans min pojkvän
Jag får också bara äta godis/fettig mat osv Lördag och Söndag och försöka övertyga mamma att bara köpa minifett produkter.

Från och med imorgon ( 21/ 5 ) kommer detta att gälla och fram till i mitten utav augusti då Cypern resan är planerad. Jag ska också lägga in en Cypern-bild som skrivbordsunderlägg, bara för att psyka mig lite extra.
Önska mig lycka till!

See you later, rock on bitches.






Kommentarer
Postat av: Moa

Lycka till, älskade får! :D

2007-05-22 @ 13:15:15
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Anonym

go Malin, stranden väntar på dig! :)

2007-06-01 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0