woo

*DOH*

Jag vill ju också ha en pojkvän :(  mysa mysa mysa
visst jag har ju linn men jag vill liksom ha nån utan tuttar:) ha ha.
nejmen jag längtar tills jag får en gullig liten pojkvän som jag kan lukta på:)

-__-

men jaja min tid kommer väl^__^     

haha höll på att slå ner min mamma när hon frågade om hon fick smaka nån av mina godisar jag hade köpt ^_^'  *ler lingonvecka* men det är okej.

Föresten så säljer de visst Ben&Jerrys på coop nu:D wiee, linn o jag märkte det idag^^
men det kostade 50 spänn -__- 50 jälva spänn. det är ju ett jäla rån vafan.

...

åh fy fan. Lyssnar på Beating hearts baby o längtar till sommaren som ett jäävla as :( jag vill fan ha det nu nu nu  nu nunununununuuunuunuunu eller vänta...
,...
nej nu!

^^
ska vara med mina får då^^

doh doh doh

uuuuuuuh vad jag skriver onödiga saker .__.  lär ju inte ens vara kul att läsa när man sitter o skiter ._.
haha det skulle jag nog tycka. hhah -__-

jaja nog om detta skit för nu är jag dunder trött som en liten bajsnödig älg på sommarn -__- *svammel*

äh

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0