Angående en fantastisk fredagskväll

Att dra sig upp ur någonsånär antågande depression är inte lätt. Höll seriöst på att bryta ihop i morse. Jag var ett vrak. Varenda lärare som gick förbi mig i korridoren frågade hur det var med mig. Alla fick samma svar; inte alls. Men sedan kom mina fantastiska vänner. Två varma kramar och jag var nästan mig själv igen. Dagen flöt på, nu ligger Linnie i min soffa och läser sagor för min lillasyster. Att veta att hon är är gör mig gladare. Fast jag skulle inte ha något emot att ha hela flocken här. Men det får bli en annan kväll.

Vill bara att ni ska veta att ni är helt fantastiska och jag älskar er hur mycket som helst! Ni ger mig livskraft i svåra stunder. Snart vill jag att vi ska träffas alla fyra, hela flocken, äta glass och snacka skit. Som vanligt, när det gäller oss. Go in peace, my sheeps.<3


Kommentarer
Postat av: Frankfurt

Det tycker jag med :D (L)(L)

2007-11-09 @ 23:24:32
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Linnie

Älskar dig Moie. Det var jätte mysigt att vara med dig å dina otroliga systrar. Förstår att det är dig dom ser upp till för du är lika underbar du!
puss å kram från ris kokarn :D

2007-11-09 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0