Angående mig själv

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Moa
svarar du i mobiltelefonen?  Hallå eller Hej det är Moa
Ringer det mycket till dig? Ja, det måste jag få säga. Särskilt nu under mässan ^^
Ringer du mycket?  Japp, väldigt mycket.
Vem ringde du senast? Mamie
Hur mycket pengar har du?  Just nu har jag väldigt mycket pengar! Efter fotomässans 4 dagar blev jag helt plötsligt 3100 kronor rikare, vet inte alls hur det gick till ;)
Senast kramat och när?  Joie, för en stund sedan.
Antal timmar sömn inatt?  Ungefär nio timmar skulle jag tippa på, sov som en liten prinsessa på min älskades bröstkorg.
Sov du ensam? Nej, verkligen inte. Hade någon att gosa med hela natten <3 
Vem sov du hos senast?  Johan, inatt
Vem sov hos dig senast?  Lisa<3
Vem vet mest om dig? Johan, Malin och Mathilda
Vem vet du mest om? Johan, skulle jag tro,
Vad ser du fram emot?  Att komma tillbaka till skolan, men enbart för att då får jag träffa mina älskade får.
Vad vill du ha just nu? En chokladbakelse skulle inte sitta fel ;P
Vem hånar du?  Blondinerna i våran klass som tror att de är något
Vem längtar du mest efter?  Min pappa
Vem vill du helst slippa? De jag hånar
Vem stör du dig på?  Fortfarande de jag hånar, fast ettorna är ganska irriterande också.
Vem vill du sova bredvid inatt? Joie :D
Vilken buss åker du oftast?  637(Hammarby(Väddö)-Norrtälje), 676 (Norrtälje-RoslagsNäsby Trafikplats) & 610 (Roslagsnäsby Trafikplats - Täbyvägen)
Vilken årstid är det nu?  höst/vinter
Har du varit kär? Ja och jag är det framförallt ^^ 
Är du kär nu?
Otroligt dödsförälskad.
Är du en bra partner? Ask my boyfriend.
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet om.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?  Nej.
Har du varit otrogen?  Nej.
Vad åt du senast?  Ett winegum
Är du polare med grannarna? Haha, nej inte direkt
Har du varit utomlands?  Yes, I have
Var är ditt syskon just nu?  Förmodligen är alla fem hemma, men jag har ingen riktig koll eftersom jag befinner mig i Täby.
Vilken tid gick du upp imorse?  Jag gickupp vid tio, men jag vaknade vid nio ;P
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en liten gris ^^
Vad är det första du gör på morgonen?  Klappar på Joie, om han ligger bredvid mig.
Vad ska du göra efter det här? Kolla runt lite på internet, sen ska jag ochJoie åka in till stan, han ska göra teoriprov sen ska vi sätta sprätt på lite pengar som jag tjänade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0