Det här är Malin

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej, det är Malin".
Hur svarar du i mobiltelefonen?  "Jaaa?" eller "Malin".
Ringer det mycket till dig? Njae, sådär det brukar gå i vågor.
Ringer du mycket? Jag tror nog att det är mest folk som ringer mig faktiskt.
Vem ringde du senast? Pappa
Hur mycket pengar har du? Efter att jag köpt kamera blev det väl lite tunnare, men fortfarande lever jag gott.
Senast kramat och när?  Linnie, Fanny, Anna och Malin innan jag gick hem från skolan.
Antal timmar sömn inatt?  7 ½ skulle jag tipppa på.
Sov du ensam? Ja, om inte mobilen räknas? 
Vem sov du hos senast?  Linnie
Vem sov hos dig senast?  Linus
Vem vet mest om dig? Kalle, Mamma, Catrin och Anna.
Vem vet du mest om? Kalle, Catrin och Anna skulle jag tro faktiskt.
Vad ser du fram emot?  Att Malin ska säga att Marilyn Manson-biljetten är min! :D
Vad vill du ha just nu? Chips.
Vem hånar du? Finns ett antal faktiskt.
Vem längtar du mest efter?  Längtar nog inte efter någon speciell just nu.
Vem vill du helst slippa? Finns ett antal här med.
Vem stör du dig på?  Finns ett antal här också.
Vem vill du sova bredvid inatt? Johnny Depp
Vilken buss åker du oftast?  631 Rådmansö
Vilken årstid är det nu? Jobbig övergång från höst till vinter.
Har du varit kär? Oh ja. 
Är du kär nu?
Det kan jag nog inte påstå.
Är du en bra partner? Den bästa.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?  Ja.
Har du varit otrogen?  Nej.
Vad åt du senast?  Korv med hemmagjort potatismos, som JAG lagat.
Är du polare med grannarna? Ja, helt okej iaf.
Har du varit utomlands?  Ja, Danmark, Åland och Cypern men oxå Gran Canaria snart!
Var är ditt syskon just nu?  Jag har inga syskon.
Vilken tid gick du upp imorse?  07.46
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov?
Vad är det första du gör på morgonen?  Kollar på klockan, blundar och låtsas som om det var mitt i natten.
Vad ska du göra efter det här? Plugga på en foto-uppgift som vi har förhör på imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0