Die motherfucker


hahaha hur fan kunde jag var så jääävla korkad? nog för att jag kanske inte borde ha fattat det men ENDÅ jag blir så jävla förbannad!!
Ditt jävla cp. Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig. tar jag i lite för mycket nu kanske? hmm
eller vänta NEJ det gör jag fan inte ditt äckel. 
"neeeeej men han är nog bara blyg HIHIH"  fan heller.dumjävel dumjävel!
Trodde seriöst att han gillade mig men nej, han kände sig inte dragen!!! men VA?! VAD FAN MENAR HAN?!
att skicka sms till mej o skriva " det skulle vara najs ifall du var här nu" är man inte dragen till någon då?
och det värsta av allt är ju att han nu börjar ragga på ett FÅR in the incredible 4! OCH DÅ ÄR han DÅFAN INTE BLYG hahaha 
men om han inte kände sig dragen till mej, VARFÖR började han hångla med mej på TVÅ ja jag menar TVÅ fester! ditt jävla cp.
skit ner dig jag trycker på delete knappen nu så TJARRÅÅ din jävla tönt kommer inte ens se på dig i skolan för man gör inte såhär mot mej eller någon överhuvudtaget. Men vad fan ska man göra? killar är konstiga som ba fan. elelr så är det bara jag som är så jävla trög. vem vet.

dag var han inte i skolan vilket var skönt. Men endå vill jag att han ska vara det så han kan säga hej till mej så jag kan dissa honom. typ säga något i stil med " okej" hahahah skulle vara kul
"Tja!"
"Okej"

men jajaja skit samma nu har jag ialf fått ur mig lite ilska vilket är bra för då slipper jag ligga o grubbla på det hela natten :D ska föresten ta bort inlägget jag skrev om han förut. för det är ju inte aktuellt längre!

ska försöka plugga lite Inför körkortet nu. Har prov på mer en 100 sidor tills på måndag xD kommer faila håååårt! men men

ha det bra ni som läser för det tänkte jag fan ha! <3

over and out



Kommentarer
Postat av: Linnie

Men skjut i hjäl kukhelvetet!!!! Han är inte värd dig för fem öre!!! Fuck him. love ya

2007-11-08 @ 08:55:37
Postat av: Moie

Det är jättebra att du har skrivit ut dina känslor och han är ett kukhuvud. Men ta inte bort inlägget, Frankfurt. Du kommer ångra dig sen.

2007-11-08 @ 11:10:33
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Anna

Guuuud vad jag känner igen mig! Han är cpsnygg och cpihuvudet. Dessutom sänder han dubbla signaler hela tiden och man vet inte vad han tänker.. så jag fattar precis vad du menar. Och kanske är bäst att försöka skita i honom och hitta ngn annan sötis att bli kär i? Det funkade för mig :)

2007-11-08 @ 12:07:05
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Frankfurt

Linn: haha yeah jag vet! jag är värd någon myyycckkkettt bättre! o det gör du med! :D(L)

Moa: ihih japp jag vet^^ höhö too late. Tog bort det direkt efter jag hade skrivit detta ^^ (L)

Anna:
men eller hur!
men nu på något sett så tycker jag inte att han är lika snygg längre eftersom att han har vart dum^^ vilket är bra :D!
hehe precis det ska jag, han är ju inte den enda i världen! yeah, och det var ett bra kap du hitta :D

2007-11-09 @ 15:22:50
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Anna

I know what you mean! (fast ändå är det ju svårt att tycka att han är ful som stryk, liksom)
:)

haha, tycker jag med!

2007-11-09 @ 17:57:55
URL: http://ioannou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0