Har tråkigt...

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Linn
Hur svarar du i mobiltelefonen?  samma eller hello
Ringer det mycket till dig? nja.. under vissa perioder
Ringer du mycket?  Oja
Vem ringde du senast?  FRAAANK
Hur mycket pengar har du?  hehe... inte för mycket iaf :P
Senast kramat och när?  mamie i morse
Antal timmar sömn inatt?  hmm.. nio och en halv ^^
Sov du ensam?  ja men inte i mina drömmar :P
Vem sov du hos senast?  Malish :)
Vem sov hos dig senast?  Malish :)
Vem vet mest om dig? Frank  :D eller Nils :S
Vem vet du mest om? Frank tror jag nog
Vad ser du fram emot?  Jullovet
Vad vill du ha just nu? Brendon Urie i min säng :D haha        
Vem hånar du?  Mig själv
Vem längtar du mest efter?  Min syster
Vem vill du helst slippa? ett ord: uuups (hoppas ni får fattar)
Vem stör du dig på?  dom är tre...
Vem vill du sova bredvid inatt? hmm... fåren eller Brendie *dregel*
Vilken buss åker du oftast?  Uppsala bussen tror jag
Vilken årstid är det nu?  höst/vinter
Har du varit kär?  oh yeah
Är du kär nu? kanske...
Är du en bra partner? I hope so 
Har någon varit otrogen mot dig? otrogen och otrogen nja...
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?  yes
Har du varit otrogen?  nej
Vad åt du senast?  en macka
Är du polare med grannarna? nja...
Har du varit utomlands?  hell yeah 
Var är ditt syskon just nu?  på hockey å den andra i umeå
Vilken tid gick du upp imorse?  halv ett .I morse ?
Vad gjorde du kl 2 inatt? försökte få min lillebror att gå å lägga sig!!! Har nämligen datan i mitt rum
Vad är det första du gör på morgonen?  somnar om
Vad ska du göra efter det här? dansa streetdance :D

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Zlatana

hahah det blir ju en epedemi av sånna här XD

2007-11-20 @ 16:21:54
URL: http://Zlarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0