Igby goes down

I går var det en rolig och bra dag... Självklart jag va ju med min älskling Fanny.
Vi prata om kärlek, om killarna ingen vill ha, alltså killkompisarna. Dom som alltid är där för oss, dom som älskar oss för dom vi är. Men ger vi verkligen något tillbaka?
Kanske är det dags att öppna ögonen och se vad man egentligen vill ha.
En sygg, sexig, het kille med dom perfekta musklerna. Med dom där perfekta ögonen. Men sen självklar är han ett asshole.
Eller vill vi hellre ha den där killen som bryr sig, som får oss att skratta som du kan vara dig själv med. Han som alltid är där vid din sida. So what han inte har dom där perfekta musklerna eller den perfekta stilen. Han älskar dig precis som du är och det är dags att du börjar älska honom.

I natt såg jag en galet bra film "Igby goes down" Med Kieran Culkin. Som jag också vill döpa min son till... Fast jag ändra några bokstäver så det blev Keiran. Det namnet låter bättre på svenska. Hur som helst var det en otroligt bra film! Och det gjorde inget att Kieran är oerhört sexig.. hehe. Såg honom första gången i filmen Ciderhus reglerna och tyckte han var otroligt begåvad och söt.

Idag blir det ingen dans för U-huset strular... Men det är lugnt. Kan jag bara vara hemma och slappa. Ska ta en lång och härlig dusch nu. Ha det bra mina älskade läsare :)

image132 
*dregel*

 Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0