I'll smash right through your spotlight

Egentligen har jag ingenting att skriva blogg om men vad gör man inte för att slippa plugga? Känner verkligen inte att jag är på G för att plugga samhällsekonomi, det finns roligare saker i livet.
Sen undrar jag hur flummig och klumpig man kan vara på en skala? Varken idag eller igår visste jag inte vad jag höll/håller på med. Hjälpte mamma med maten och skära sallad och jag tror att jag tappade varje grej jag skar på golvet. Tror nog att det bara är jag som kan lyckas med såndant.
Till råga på allt också så var jag helt sjukt trött i morse, jag verkligen våndades för att kliva upp ur sängen. Att röra läpprna för att säga grattis till mamma på hennes födelsedag var en för stor ansträngning och jag orkade seriöst inte. Men upp och iväg till skolan eftersom att det var första lektionen på psykologi och blabla. När jag kommer till skolan är det nästan folktomt och jag möter Moie i korridoren som påminner mig om att det faktiskt är resursdag.
3:e världskriget bröt ut i mitt huvud.
Vi skulle börja 10 och sluta 12 och bara ha foto under det två futtiga timmarna. Fanny kom och vi suckade tillsammans medan vi tog närvaro hos Birger och klampa till cafeteria för att käka bulle. Sen dök vi ner i soffan och låg där tills maten öppnade, vi käkade och drog hem.
Givade dag eller hur?
Kunde fan lika gärna ha legat kvar i sängen och grisat med Vänner och te. Blir så trött på denna dåliga informations-komunikation mellan lärare och elever. Kanske kan ta på mig ansvaret en hel del men jag menar vem visste att fotot började 10 när alla andra började 9? Jo för att vår vikarie tänker det, säger det till fyra i gruppen och förväntar att alla 18 ska veta det.
LASSE KOM TILLBAKA!!

Douh, vad vissa dagar suger. Gäster idag igen också.. Jag orkar inte mera, Gud sätt på pausknappen! 

// Malin aka Puttä aka Malish aka Virrpanna aka Tröttmössa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0