Jag lever!

Hej!

Har inte skrivit blogg på ett tag..har egentligen inget vettigt att skriva nu, förutom att jag dampade sönder på nån jäävla telefonförsäljare som har ringt 3 gånger varje dag till oss .__.' 
Känner mej lite häftig att jag sa åt på skarpen att de skulle ge fan i att ringa mer ^_^ men haha tro inte att dom inte tänker sluta, efter drygt en timme ringer det nån annan idiot från samma företag o ställer samma fråga, dampade såklart igen o killen i luren sa " Vadå har vi ringt mycket till er eller?" no mother fucking kidding. Sen sa han ialf att han skulle fixa det. Hoppas på det då^^  

JUSTE!!! jag får ju inte glömma att jag fick MIN kamera förra helgen, när mor och jag var på fotomässan^^ ( Jag var häftigast där eftesom att Moie hade fixat "V.I.P" biljett till mej:D hihi<3) blev så jääääääävla glad. Istället för ca. 7000 så fick vi den för 5000 med minneskort :D *OH HAPPY DAYAYAY*  tack mamma tack pappa <3

Mer nyheter har jag inte att komma med :) tänkte bara hejja lite till det goda folket där ute ^^ 

Lägger upp en video av Imogen Heap - Headlock
Bäst just nu!

Hej!







Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild på dig Frankie :)

2007-11-26 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0