Some feelings I want to share

Jag kommer i håg när allt börja. Jag kom i håg första gången jag berättade för en av mina kompisar that I kind a liked you...
Kommer i håg hur jag fick ditt numer och när jag skicka det första sms:et.  Jag kommer i håg hur blyga vi va i början och hur vi sen öppnade oss helt för varann. Jag kommer i håg dom där sena kvällarna då jag var i umeå och du i norrtälje och hur vi snacka och om allt.  Jag kommer i håg första gången jag insåg att jag kanske hade kännslor för dig. Och jag kom i håg den första kramen och den första kyssen, första gången du sov över hos mig. Du höll mig i handen nästan hela natten. Jag kommer i håg alla hjärtans dag och kortet jag fick. Som jag har sparat och läser varje gång jag saknar dig. Senast var i går kväll. Önska du låg brevid mig och höll mig i handen. Jag brukar tänka på vad vi skulle va nu om jag aldrig hade gjort slut... Skulle vi va kända som paret som vart i hop i flera år? Eller skulle du kanske tröttnat? Jag har ingen aning...

Det var så skönt att kunna prata med dig som förut. Det var skönt att känna att du ändå kanske inte hatar mig. Det var skönt att känna ditt huvud mot mitt. Det var nästan som förr. Ibaland önska jag att jag aldrig hade lämnat dig och ibland är jag glad att jag gjorde det. Kanske saknar jag dig bara när jag känner mig ensam? Är lite osäker faktiskt... Men någon dag kommer allt säkert lösa sig. I just need to belvie it!

Annars har jag inget mer att dela med mig av... Förutom att jag har stukat handleden :S Bråka lite me Dennis så jag får väl skylla mig själv... Har jävligt ont i alla fall. But I'll live.
Och just det. Kan du bara sluta vara så dödligt jävla rolig Fanny... Du tar död på mig :D


 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: FRÄÄNKFURT!

haha sorry det gååår inte! :D vi tad död på varann ^^ (L)(L)

2007-11-22 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0