"yes, on a scale from one to ten, ten being the dumbest a person can look, you are definitely nineteen"

FUCK
Vad har jag gjort för meningsfullt den här helgen? Vad har jag gjort som jag faktiskt tycker är roligt? Öh, inget ska jag säga dig. I fredags somnade jag tidigt och i lördags hade jag visserligen Simon här en stund men sen var det inget mer med det. Idag har jag umgåts med släktingar, man kanske inte ska förvänta sig så mycket mer utav en söndag men resten av helgen liksom.
Sen när blev jag så galet lat? Visst jag har inte riktigt varit på topp nu senaste veckan men jag menar måste man sitta hemma och jäsa och tycka synd om sig själv för det?
Skärpning Malin.
Nästa helg ser lite ljusare ute i alla fall. Förhoppningsvis ska jag hitta på något med Anna och sen på lördag ska vi kanske till Catrin och dricka glögg. Funderar på att ta mig till Årsta också, byta grejerna med Kalle så jag har det gjort. Det hänger över mig nu nämligen, pressen av face-to-face konversation. Kommer säkert gå bra, säkert för bra så att jag kommer börja sakna oss igen. Uh, skulle inte orka det nu.  
Sen är det bara en helg kvar att planera och så är det Manson konsert, ja jag hoppas på det i alla fall. Malin, Malin och Malin. Yay.

Nej nu är det bannemig nya tag som gäller. Nya-roliga-helg-tag.

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0