Angående den fantastiska onsdagen

I onsdags, för två dagar sedan var det nog kärlekens dag. För de flesta i alla fall. För Malin var det en härlig dag. Igår när hon kom till skolan sprudlade hon. Hon fullkomligt flög på moln. Har aldrig sett henne så lycklig förut. Det var underbart att se. Hennes glädje smittade av sig på mig. Och allt detta tack vare hennes fantastiska onsdag.

För Reebie, var det också en härlig dag. Hon skulle åka till Bromma om jag inte missminner mig och träffa en kille vid namn R. Deras natt blev rätt så lyckad efter hennes utsagor med bara tre timmars sömn. Congrats! :)

Linn som hade förlorat hoppet om N, försökt ta bort all möjlig kontakt fick ett telefonsamtal som gjorde att hon skakade resten av dagen. Bildbevisen har hon lagt upp alldeles själv. Helt fantastiskt, enligt min mening! Äntligen är det Linns tur, hennes lycka. Hennes stund att känna sig omtyckt och älskad av det manliga könet. Missuppfatta mig rätt, vi älskar Linn jättemycket och vi vet hur länge hon har längtat efter att vi den där smekningen över kinden. Inte av oss. Utan någon med muskulösa armar, där blodådrorna står ut precis så där som Linn vill ha dem och ett stort adamsäpple som man inte kan låta bli att trycka på.

Och vi får inte glömma Frank, som skrev det längsta inlägget i mannaminne här på bloggen. Skrev av sig sina funderingar i kring hennes två frågetecken. Det är bra att skriva av sig. Då kan man upptäcka känslor som man inte visste existerade och få svar på frågor man så länge längtat efter att få lösa.

I onsdags hade jag och Joie varit tillsammans i 200 dagar. Känns lite underligt. 200 dagar är långt. Faktiskt. Så jag fick min beskärda del av kakan jag också!

image115




Kommentarer
Postat av: Linnie

Love is inte the fuckin' air :D älskar dig

2007-10-12 @ 15:59:05
Postat av: Reebie

Ja, är det inte så att vi alla älskar kärleken!

2007-10-13 @ 16:21:55
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0