Angående mitt dåliga beteende

Jag måste ursäkta mig. Förlåt för att jag beter mig som en sådan dålig vän. Förlåt för att jag inte har tid att fokusera helt och hållet på er. Skulle gärna göra det. Skulle helst  vara med  er men det är så mycket annat som står  vägen.  Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.  Vill inte att ni ska se mig som det svarta fåret (skämt å sido) i våran grupp. Vill känna mig equal med er. Säg till om ni har något emot mitt beteende så ska jag försöka att ändra på det snarast. Förlåt igen. Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Linnie

Vad ska du be om förlåtelse för? Visst önska man att man kan vara där för alla hela tiden men det är omöjligt. Huvudsaken är att man gör sitt bästa för att stötta varann det tycker jag är riktig vänskap! älskar dig

2007-10-12 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0