Att vara eller inte vara?

Ska jag pallara mig med upp till dalarna med mor, far, mormor och mofar. Allihopa i samma bli i en hel dag och hälsa på min döende gammel farfar? ( Alltså vi kallar honom det, egentligen är det min mammas farfar. FYI är han 94 bast ) Eller ska jag stanna hemma och ha huset för mig själv hela dagen dock har jag en känsla av att jag kommer göra precis det som jag gjort idag. Vilket är ingenting.
Saken är den att åker jag med upp ska vi stanna  vid något shoppingcenter och jag kan shoppa arslet av mig. Jippi. Samt att jag känner på mig att om jag inte följer med upp kommer jag få dåligt samvete pga att jag nog inte träffa farar Gusten förrens på hans begravning. Känns fortfarnade i hjärtat att jag missade min morbrors bröllop. ( under lite andra omständigheter men iallafall ) Vill verkligen inte känna så om det här också. Sen om jag inte åker upp nu så lär jag aldrig  mer åka upp till dalarna och släkten där uppe om inte Gusten finns.
Men jag orkar inte riktigt och sen behöver jag skriva klart lite skolarbeten. Alternativet är om jag skriver lite på vägen upp, det funkar också. Herregud vad jag måste ladda om min Ipod isf. Kommer aldrig klara av tant pladdret i 6 timmars bilfärd.

Gaah, jag får se hur jag gör. Ska förbereda mig på avfärd iallafall. Om det inte skulle bli så finner ni mig väl här imorgon också. Wish me luck.


See you later, rock on.


Kommentarer
Postat av: Malish

Herregud vad jag massproducerar här på bloggen ^^

2007-10-05 @ 20:01:35
Postat av: Moa

Ta en ledig helg och shoppa galet, det har du gjort dig förtjänt av!
P.s. Det är jättekul när du massproducerar! :D

2007-10-06 @ 15:13:10
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0