Canary Island

GRAN CANARIA FFS!
Vecka tre bär det av till Gran Canaria och värmen. Höhö, gissa om jag ser framemot  det? :D Pappa hade beställt resan idag, ska jag vara ärlig trodde jag inte att det skulle bli av. Det brukar vara så med min familj, jävla massa snack men kommer aldrig riktigt till kritan. Men för första gången blev det lite action och det tackar jag gud för.
Eftersom att pappa hatar att flyga också så ska vi åka något annat typ av flyg. Fråga mig inte vad men som är lite "lyxigare" eller vad man ska säga, inte lika trångt iallafall. Och på vägen dit så ska vi mellanlanda i Madrid och vara där i fyra timmar, woho! Och vet du Frank? På hemvägen mellanlandar vi i Madrid igen och i Frankfurt!  Hihahöhähåho ^^
Vi ska bo på ett hotell som heter Riu Waikiki, vilket bara det låter paradisaktigt och festligt tycker jag. Tydligen är det kostym-krav på kvällarna, vilket betyder att jag måste ta med mig finkläder. Eftersom att vi ska ha all inclusive så vi kommer äta all vår mat på hotellet. Knas eftersom att jag tycker att när man är på semester ska man inte vara fin, man ska kunna gå osminkad och lukta lite svett. ^^
Menmen vad gör man inte för lite bränna?
Tråkigt bara att det inte kommer vara så varmt, jag menar när vi var på Cypern hade vi ju 27 grader på nätterna, iofs var det ju högsäsong men endå. Mamma trodde att jag antagligen kommer tycka att det är kallt, haha.
Längtar så galet mkt.

// Malin


Kommentarer
Postat av: Linnie

Fan va kul Malish :) värsta avundsjuk jag blir. Du får shjeka lite för oss också i poolen. haha älskar dig

2007-10-27 @ 13:24:29
Postat av: suzanne

Hej hur var maten på det hotellet?
vad var buffen för typ av mat å var den bra?

Vi skall ev dit i Maj men kikar runt lite,vore jättebra att få veta vad ni tyckte.När var ni där förresten??

2008-01-13 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0