Could you make it shallow, so that I can feel the rain?

Härligt det var att käka på Nisses med er alla brudarna i lördags. Känns som om det var länge sedan vi gjorde något alla tillsammans. Jag gillar typ er ^^
Härlig var lördagskvällen oxå, trevligt som fan.

Vill bara poängtera oxå att herrejävlar vad jag älskar att fotografera. Vill du göra mig lycklig, och jag menar inte glad, jag menar lycklig, då ger du mig en komplimang för mina fotografier.
Det finns inget mera avslappnande och uppiggande. Som ett lyckopiller, speciellt när man känner att den här rullen kommer att bli bra. Man hittar ett jätte bra litet enskilt ställe som man bara kan gå lös på. Som idag när jag var ute på jakt. Följde bara en liten stig som gick över en äng och rakt in i skogen, kom till slut fram till en udde och ett litet hus med en jolle. Fruktansvärt vackera höstbilder jag fick. En guldglimp mitt ute i tomma intet med massor av möjligheter.
Härligare känsla finns inte.

Glambabe, jag saknar dig oxå. Önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra so bad på de saker som gjorde att vi gled ifrån varandra.
Du och Jag kommer alltid att ha en band som ingen i hela denna skamlösa värld kan klippa.

Gullefjun, Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0