Darkest of all time

Hittade en dikt, eller dikt och dikt men nåt liknande. Som jag skrev för en hel evighet sedan och tyckte faktiskt att den var ganska bra skriven. Så .. i stället för att den ska ligga på min dator och samla damm tänkte jag dela med mig av den till er. ^^


Skuggorna lurar i mörkret , de visar sig endast för utvalda och kväver dem sakta.
De smeker min rygg och hjärtat stannar för några miljondelssekunder och sedan försvinner de ut i tomrummet där ingen kan se dem.
Men när du känner dig som tryggast , när du fylls av glädje då återvänder de.. klamrar sig fast på ryggen och krossar dig som spegelgals , skoningslöst och helt utan förvarning.




Kommentarer
Postat av: Moe

Den är jättefin, Malish! :)

2007-10-17 @ 20:29:10
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0