Det där med förhållanden...

Jag har fått det bekräftat. M ringde mig i söndags och tog upp det stora. svåra, kärleksfulla årdet förhållande...

M: Jag har tänkt. Vi var ju på gång förut, men vad hände?
*Lång tystnad*
Jag: Jag vet inte riktigt.
M: Du hörde ju aldrig av dig.
Jag: Det var ju du som aldrig ringde.
M: Men vad kräver du i ett förhållande?
* Ännu längre tystnad*
Jag: Jadu, jag vet inte.
M: Man ska ju kunna lite på varann.
Jag: Ja absolut. Och man ska inte va otrogen.
M: Nej fy fan de är bara skit eller hur?
Jag: Ja verkligen.
M: Så vad säger du?
Jag: Jag vet inte (slängde jag ur mig fort)

När det väl kommer till förhållanden säger jag aldrig de ordet jag velat sagt så många gånger. Det är bara det att det är aldrig rätt person som frågar. Visst tycker jag om M. Det är inte det. Det känns bara som att det aldrig kommer bli han och jag. Jag kan verkligen inte se oss tillsammans.

Varför? Jo nu ska jag berätta hur mycket jävla skit snack som sägs om honom.
1. Han tävlar med sina vänner om vem som kan ta flest oskulder
2. Han strular och knullar runt me alla
3. Han har haft sex me prostutierade
4. Han röker på
5. Och han är allmänt en jävla idiot
INGET av det stämmer. Absolut INGET!!!
Man ska fan inte säga ett skit om någon innan man känner personen. Jag lovar jag har verkligen ställt honom mot väggen och tvingat honom svara ärligt på frågorna.
Är jag säker på att han talar sanning?
Japp helt klart. Det är sånt man känner på sig och det kan man också se på personen.

Jag kan också säga att jag litar på honom till 100%, jag har roligt i hop med honom. Och jag kan va mig själv. Och jag känner mig också trygg. Ändå är de något som säger att det inte kan bli vi...
Är det för att jag är rädd vad andra kommer säga? Eller vad andra kommer tycka?
Jag vet att även mina närmsta vänner har fått helt fel bild av honom. Vet inte om dom tycker annurlunda nu? Men om det är någons tankar jag bryr mig om så är det mina vänners!

Senare på söndags kvällen ringde jag M och fråga om han ville komma över. Han hade aldrig vart hemma hos mig och jag tyckte det var på tiden. Vi låg i min säng och snackade, kollade på film. Och hade det allmänt mysigt.
Inget mer!!!
Och nu luktar min kudde som han. På något sätt gillar jag det.

Sen har vi ju Nils asshole Strömberg. Som jag aldrig kan släppa. Hur jag än försöker. Han har mig i ett järngräpp och jag hatar det. Samtidigt älskar jag det också.
Jag vill jätte gärna åka till han på höstlovet. Vill ligga i hans säng med hans armar runt mig. Jag vill att han ska kyssa mig och krama mig hårt. Och aldrig släppa!
Han är personen jag vill höra årdet förhållande i från. Men det är han som aldrig säger det..
Kommer han någon gång göra det? Det har jag inget svar på, och tyvärr M så har jag ännu inget svar till dig heller.

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Människor kan förändras! Så vem den här M nu är så tror jag inte han är ett hopplöst fall.. men du kan ju ta det lugnt i början, liksom :)
Eller äsch, jag ska inte låta som värsta relationsexperten! :)

2007-10-02 @ 22:06:42
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Zlatana

jag undrar mest vem M är ;P

2007-10-04 @ 07:30:17
URL: http://Zlarre.blogg.se
Postat av: Anonym

who da fuck is M???

2007-10-04 @ 11:14:23
Postat av: Linnie

Någon jag inte vill nämna vid hans riktiga namn :P

2007-10-06 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0