Im breaking free

I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
You're so self-satisfied I don't need you

Det är nu eller aldrig. Jag ska göra det jag velat göra i ca fyra år. Jag ska bryta mig loss i från dig.
Jag ska bryta mig loss i från dina lögner, dina svek. Jag sa bryta mig loss från dig så du inte kan krossa mitt hjärta som du har gjort så jävla många gånger. Jag har till och med tappat räkningen!

Han ringde i torsdags. Och "förklarade" varför han inte har hört av sig sedan vi träffades. Va en av dom dåligaste ursäkterna jag har hört by the way. Hade först inget att säga... Men sen, mesig som jag är sa jag att de va okej...
OKEJ???? De är fan inte okej. Är så jävla trött på dig. Har lust att fucking kill you. (Visst det låter hemskt men de är sant) Hur många gånger har inte jag dött inombords när han sviker mig eller krossar mitt hjärta? 

Så i går natt bestämade jag mig. Im breaking free. Så jag skicka ett sms:
"Du, asså jag är ledsen men jag kan inte förlåta dig Nils. Du har fått så jävla många chanser. Är så trött på att bli sårad av dig. Det funkar inte..."
Några sekunder senare fick jag leveransrapport.

It's fukcing done... Vet inte om jag ska skratta eller gråta av lycka. Det känns så skönt. Som en stort jävla berg lossnat från mitt hjärta. I can finally breath.

Men nu behöver jag er mer en någonsin. Men jag vet att ni alltid är vid min sida!!! Och ni sviker mig inte, ni ljuger inte för mig och fram för allt krossar ni inte mitt hjärta!

 Peace out fuckers <3

Im freakin' happy :D

Kommentarer
Postat av: Malish

Fan vad stolt jag är över dig Linn, du är så stark. Finns här för dig alltid! Älskar dig!

2007-10-28 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0