It's done

Min nacke är inte längre tom. Nu sitter där en vacker tatuering. Kunde inte blivit mer nöjd!

Det började med att jag, Malin, Fanny, Moa och Fredrik gick ner på stan för att möta upp min lilla smurfmamma. Jag åt en banan och drack lite saft. Sen var jag redo för att bli tatuerad. Fredrik följde inte med utan lämnade oss där men önskade mig lycka till.
 Sen gick vi in i affären. Tyvärr så fick mina älskade får inte följa med i i rummet där jag skulle bli tuatuerad men dom satte sig ner på golvet och väntade. Skulle inte klarat det utan dom.
Jag satte mig ner i stolen och så började det. Höll andan för jag trodde det skulle göra så ont....
 Är det ett skämt? Det här känns ju knappt. Tänkte jag när hon började. Det kittlades mer. Stack till lite på slutet men annars var de helt okej.
Sen var den gjord. Jag älskade den och det gjorde mina får också. Den är bara så perfekt, kunde inte blivit bättre.
Så nu är min nacke inte tom längre nu sitter där mitt vädurstecken!!! For sure!

   Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0