MALINGLADDAG

Nu börjar äntligen världen se attraktiv ut igen.
Jag kan säga att jag mår bra och verkligen tala från hjärtat. Det var ett tag sedan jag kände på det här viset, trodde att jag mådde bra förr. Dock har det visats sig inte alls vara på det här sättet som jag känner nu. Jag känner att jag faktiskt skulle kunna bli glad om det visade sig att du hade funnit kärleken på annat håll. Jag skulle kunna vara glad för din skull och inte utrycka mig i mina egen sorg.
Det känns bra helt enkelt.
Jag trivs så bra med mina vänner och alla saker som vi planerar inför lovet och framtiden. Att kunna prata med människor och knyta nya kontakter på ett helt annat sätt som inte fanns möjligt förut.
Jag hatar mig själv för att nu inse hur mycket jag har saknat att umgås med mina vänner och vad jag har gått miste om. Sånt som jag trodde då inte var lika viktigt. Men herregud, man ska aldrig tappa greppet om sina vänner på det sättet som jag gjort. Ett mistag jag aldrig i hela mitt liv kommer göra om, nu ska jag hålla hårt och ge dem prioritering 1. Det finns inga bättre än er, KLART SLUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0