On our way in different paths

Borde jag skämmas för att jag gått vidare? - Nej det tycker jag inte att jag borde göra.
Det var inte bra en längre tid i slutet, förnekar du det är det lögn. Jag var redo för det här, jag hade varit redo en längre tid. Men det var för svårt och jag var rädd vad som skulle hända. Hur jag skulle leva mitt liv?
Tills slut redde jag upp sakerna, jag tog till mig allt mod jag hade och jag kämpade mig igenom det. Jag hade min jobbiga tid men tog mig igenom det och kom ut lycklig.
Är det fel? Borde hela mitt liv falla ihop och jag sluta leva det? - Nej det tycker jag inte.
Jag menar inte att vår tid var dålig eller att jag inte var lycklig med dig. Jag menar att den sista tiden hade vi växt ifrån varandra, vi var inte det vi var för ett halv år sedan. Vi var inte VI.
Jag tycker inte riktigt att du bör blanda dig i hur jag nu lever mitt liv nu efter att jag gått vidare. Efter att vi har gått vidare ifrån varandra. Det är inte din sak att bry dig om längre, jag är inte din numera. Jag ska inte behöva känna skuld gentemot dig om jag är med andra killar. Det är inte det som menas med att "bryta upp".
Jag har gått vidare, det borde du också utan att lägga över din ilska på mig att jag lever mitt liv vidare.

// Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket skitnack

2007-11-05 @ 22:56:15
Postat av: Anonym

jag brryr mej inte om vad du gör, jag kanske trodde en mäniska brydde sej om en annan mäniska den i stort sätt levt med ett o ett halv år, det var det ändå.
trodde kanske inte att du skulle hitta en ny efter två veckor men men...

2007-11-05 @ 22:59:20
Postat av: Malin

Vem har sagt att jag inte bryr mig? Bara för att jag inte ligger i sängen och gråter längre så betyder inte det att jag är gjord av is. Du vet att jag bryr mig, du känner mig.
Jag hade träffat nån, är det samma sak som att bli tillsammans och skaffa barn? Tyckte det var lika bra att säga det och vara ärlig eftersom att jag fick den känslan av att du kanske inte förstått att det är slut på riktigt. Jag är ledsen Kalle, det är jobbigt nu men det komemr at lösa sig.

2007-11-07 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0