Onsdag

Marknad idag, inge vidare. Förstår inte vad det var man tyckte var så gudomligt roligt när man var liten och vad var det man köpte egentligen? Yeez, vad man blir stor fort, lite för fort kanske. Vi köpte munkar och mumsade på och det blir man aldrig för stor för tack och lov!
Fanny och jag sitter och jobbar på samhällskunskapsskit. Lag och rätt, tråkigt som fan men vi är nästan klara i  alla fall. Vår lärare skriver så jävla långa helvetes frågor att vi nu efter dryga hälften fyllt två sidor.
Snorig som en häst är jag också, förstår inte varför. Känner mig inte förkyld och allergi kan det väl inte vara? Ett av livets alla mysterium.
Funderar på att ta en sväng på marknaden igen med mamma, hon skulle säkert bli glad då, men satan vad skönt det skulle vara att åka hem och lägga sig i sängen med en kopp te och Frasier. Gillar inte ens Frasier men Helene har lånat oss första säsongen för att hon tycker det är så bra. Känner mig lite skyldig att kolla, sedan kan det ju vara lite omväxlig ifrån Vänner där det inte finns någon mystik kvar och man kan säga alla repliker innan Matt LeBlanc gör det. Tolka mig inte fel, avgudar fortfarande Vänner i alla avseenden.

Menmen snart rast,

See you later, rock on bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0