Patience

Japp, nog är det gott med te.
Herregud så snygg din tattoo blev Linnie, stolt att du hanterade smärtan så bra. Till skillnad från min fader som höll på att svimma, blev alldeles likblek den stackarn.  Du får gå runt med linne och uppstatt hår nu i kylan för att visa upp den ^^
Efter vi varit med Linnie på tatuerings studion, kilade jag upp till mamma och vi åkte och köpte en svart krona som jag ska hängandes ovanför min säng. Galet häftig det kommer att bli, måste bara sätta i lampor och fixa en kontakt. Sen är det bara att köpa ett typ av skrivbord med förvaring. en matta och ramar så jag kan sätta upp några av alla de fotografier som jag tagit och mitt rum är fulländat. Kommer aldrig att flytta hemmifrån.
Nej men nu är det dags att ta sikte mot duschen, känner mig som en hippo för tilfället. Ingen skola för mig imorgon heller på grund av att jag dragit på mig en förkylning. Så flickor ni får klara av Mediemilen själva imorgon, lycka till! Lite glad att jag slipper men också känns det som om att jag  skulle behöva vara lite närvarande på lektionerna, spec idrotten.
Men just nu bryr jag mig inte ett skit så nu ska jag duscha och vara glad!

See you later, rock on bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0