Sjukling lämnar blogg

Jag blir helt galen av att bara sitta stilla och ha någonting att göra.
Funderar på att gå ut och fota lite men har inte riktigt kraften för det just nu. Ska ta med kameran när jag går ut och går med Pelle är planen. Sen tänkte jag att jag kanske skulle ta upp scannern så jag kan ladda in bilderna som jag tagit med den andra systemkameran och framkallat på gammalt vis och få in dem i datorn. Men jag orkar bara inte släpa upp skiten från garaget, Med tanke på att det är jag som ska hantera den också kommer jag säkerligen tappa maskien på stengången.
En fågel flög det in i morse i  mor och fars sovrum också, förstår inte riktigt vad de ska in och göra? Livrädd blev jag iallafall och trodde att det var någon som höll på att bryta sig in när talgoxén fladdrade om kring som en galning i rummet bredvid. Pelle förstod ingenting medan jag ringde i desperation till moder om råd. Jag stängde dörren och hoppades på det bästa. Har hört otaliga historier om fåglar som går till attack och skiter hej vilt. Till slut blev det lugnt och den flög ut utav sig själv, det ligger lite bajs i svorummet men lämnar man fönstret öppet så är det på egen risk.

Kommer antagligen att uppdatera min dag lite mera för er vid ett senare tillfälle, tills dess;

Rock on.


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, stackars Malin! Vi tänker på dig!

2007-10-05 @ 17:02:45
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0