Some more about me

Jag kom på att jag var väldigt tråkig när jag skrev min presentation... Alltså "saker ni kanske inte visste om mig" grejen. Och så glömmde jag bort massa saker också, så här kommer lite mer

Saker ni kanske inte visste om mig

Jag kan vrida min handled ett helt varv
Jag kan rulla på magen
Jag kan titta med ena ögat in mot mitten och ha det andra vanligt
Jag kan göra den så kallade "snaken" alltså ett danssteg. Lite breakdance inspererat
Jag har egentligen lockigt hår men plattar det typ varje dag (Ja det är as jobbigt)
Jag har en tatuering (ny gjord)
Jag har haft percing i naveln men den sket sig helt enkelt...
Jag har sko storlek 41-42 i dom flesta skor :O
Jag är en jävel på att åka skridskor
När jag var sex månader gammal hade jag redan haft två öroninflamationer
Min favorit låt EEEVEEEER är Seven nation army med The White Stripes
Jag är gjord i Spanien
Jag vill döpa mina barn till: Tjejnamn: Lowa eller Neela Pojknamn: Keiran eller Adian
När jag var liten ville jag heta Tönrosa
När jag var liten drack jag en gång upp en av min systers parfymer...Hehe what can I say?
Jag brukade också äta bomull
Min idol är min lillebror Dennis. Jag beundrar honom så otroligt mycket.
Jag har en katt som heter Nelli. (Det finaste jag har) Och självklart mina vänner!!!
Jag kan typ ALLT om Orlando Bloom. ( Var lite besatt av honom ett tag)
Det sexigaste på en kille är: Hans händer, rösten, Adamsäpplet och till sist läpparna!
Jag har dansat sen jag var elva

Japp där hade ni lite mer om mig :)
Hope you'll like it

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: sarah

weaj fler som avgudar killars händer :P
stora å manliga ska dom va, eller hur(a) ? aoooh..

2007-11-13 @ 14:46:22
Postat av: sarah

så riktigt najs ere iaf. :)

2007-11-13 @ 14:47:00
URL: http://ssarinta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0