Some things I need to get off my chest

Just nu är jag så himla förvirrad. Har så otroligt mycket på hjärtat som jag vill ska släppa.
Försöker strunta i dom där känslorna som alltid är där. Men varje morgon när jag vaknar är dom kvar.
Och jag lovar It hurts with every heartbeat.

Jag tänker på dig, tänker på din röst dina ögon ditt leénde dina varma händer. Sättet du rörde mig, sättet du såg på mig. Hur du fick mig att le. Har nog aldrig vart så lycklig. Fan, jag önskar kunde stanna tiden. Jag vill att du ska hålla om mig föralltid, jag vill aldrig låta dig gå. Aldrig släppa din hand. Aldrig låta våran sista kyss avslutas.
Fan vad jag hatar dig! Varför skulle jag just fall in love with you?
Varje dag tänker jag tillbaka på hur jag kände när jag såg dig komma gående emot mig. Hur lycklig jag var när du gång på gång kramade om mig. Hur du tittade mig djupt i ögonen, hur du sa mitt namn.

Jag ville aldirg att dom där två timmarna skulle ta slut. Ville inte se dig gå ifrån mig.
Men jag är ändå så otroligt lycklig att jag fick träffa dig. Trodde det var en dröm när du ringde mig och sa att du var i Stockholm. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Den värtsa känslan jag varit med om var när jag skulle släppa din hand, när jag skulle krama dig för sista gången. När jag skulle ge dig en sista kyss. Och tro mig jag är en av dom perosner som ALDRIG gråter. Men då var jag väldigt nära att låta  tårarna rinna ner för mina kinder.

Och nu en vecka efter har jag inte hört ett skit ifrån dig. Inte ett skit.
Jag trodde det var på riktigt nu. Trodde vi kanske skulle kunna satsa, att vi skulle träffas flera gånger. Jag vet i alla fall att jag är eller börjar bli kär i dig... På riktigt. Blev du kär i mig? Hur kände du efter att jag lämnat dig? Tänker du på mig i huvudtaget?

Inte undra på att jag är förvirrad... Och typiskt mig att också tro det värsta om allt. Kanske har du bara inte haft tid att ringa mig. Kanske har du tänkt att höra av dig i helgen? Jag har ingen jävla aning vad jag ska tro. Och jag hoppas inte något. För jag vet hur lätt du kan krossa mitt hjärta. Så jag låter det va. Om du vill mig något så får du höra av dig.

Jag ringde M nyss.
Varför?
Kanske behövde jag bekräftelse, kanske behövde jag höra en killes röst. Kanske saknade jag honom?
Jag vet inte...
Hur som helst så är känslorna kvar. Men jag hoppas på att dom är borta i morgon när jag vaknar och att jag då inte är lika förvirrad.

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Moe

Förstår dig gumman. När man har insett att man har fått sådana där känslor vill man gärna få dem bekräftade ifrån det andra hållet. Och när det inte händer blir det så tomt. Och nästan ogjort. Hände det verkligen eller var det en dröm?
Det kommer att lösa sig, Linn. Jag vet att det är hemskt att höra att det kommer att lösa sig. Men det är enklast att se positivt på det hela. Vi finns vid din sida för att hjälpa dig vad som än händer. Älskar dig, fårfan!

2007-10-17 @ 21:23:49
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Malish

Man såg verkligen hur lycklig du blev när du såg honom. Kan bara föreställa mig det som du känner just nu utan att höra av från honom, vilken frustration.
Jag älskar dig Linn och behöver du lätta ditt hjärta lite och sitta och tjata sönder hur underbar han var och hur mkt du saknar och hatar honom så finns jag här :)

2007-10-18 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0