Täby C

Var med mamma idag och shoppade i Täby Centrum, ganska avslappnande och skönt. Älskar att komma hem med nya kläder när man känner sig förkänt av dem. Mamma är jätte stolt ör att hon handlade en klännig som faktiskt satt bra på henne. ^^ Jag shoppade följade;

- 4 par kofto
- 4 par linnen
- 2 par t-shirts
- 2 st bh
- 6 par trosor
- 1 st skärp
- 1 st armband
- 1 st nagellack
- 2 par strumpbyxor
- 1 st Dior addict ultra-lipgloss

Känner mig nöjd och belåten. ^^

// Malin

Gubbjävlen ska gifta sig nästa år.. jag undrar hur länge det håller den här gången? Hade hoppas på att löngalsen var död, kväd i sin egen spya eller något liknande. Du äcklar mig, du är avskyvärd vet du det?


Kommentarer
Postat av: Jennan

Vem är gubbjäveln?

2007-10-31 @ 22:45:46
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Linnie

Ja vem fan är han? Men va kul att du fått shoppa loss baby.

2007-11-01 @ 19:19:08
Postat av: Malish

Haha, nyfikna satar ni är :P
Tänker inte berätta det här men Linn du vet redan vem det är, TÄNK! ^^

2007-11-02 @ 15:12:37
Postat av: Anna

Haru hittat skorna som antagligen stals på fiyas fest?

2007-11-03 @ 15:12:48
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Malish

Nepp tyvärr, men mamma har givit mig ett par likadana nya :P

2007-11-04 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0