And I keep shakin' it

Detta har varit en skön och faktiskt ganska händelserik helg.
Det började med att jag kom hem i fredags och var dödligt trött. Orkade knappt stänga ögonlocken när jag la mig på sängen. Så trött var jag. Men jag satte på min mp3 och somnade skönt till Panic! At the disco.

Vaknade upp någon timma efter och åt en jätte god middag som min älskade lilla mamma hade lagat.
Efter det satte jag mig vid datorn när M skrev till mig. Han var i krokarna och ville träffas. Och jag som inte hade något annat för mig mötte upp honom. Vi pratade lite, kramades jag lärde honom att shejka ass (that's my thing) och sen kramades vi lite till. Sedan avslutade vi våran lilla träff me en kyss... Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig skulle vilja ha ett förhållande med honom och jag skulle aldrig kunna tänka mig oss tillsammans, men han är snäll och rolig och han får mig att må bra. Och vem kan säga nej till en kyss? Inte jag i alla fall, hehe.

Efter det ringde jag min älskade Fränke och vi gick och köpte *trummvirrvel*........ CHIPS såklart. Och jag berättade lite om mig och M. Jag berättade också om att vi skulle träffas nästa dag (lördag alltså) Och kanske ha det lite mer "mysigt". Och självklart frågar jag alltid Fränkie om råd. Och vi båda tyckte det lät som en ganska bra idé. Man lever ju bara en gång... Efter det gick vi hem till mig för att välja ut kläder till nästa dag och vi kom fram till bra val. Sedan gick vi hem till Fanny för att välja ut kläder till hennes dejt me Philippo (eller Philip som han egentligen heter) Kom fram till snygga kläder där också. Sedan begav jag mig hem och myste lite me min lilla familj.

Nästa dag vaknade jag tio :O.... Jag som annars brukar sova till ett. Men det gjorde inget för då plugga jag lite istället. Resten av familjen åkte till Uppsala. Så jag var helt ensam och hade ett perfekt tillfälle att bjuda hem M. Han skulle ringa mig vid ett så under tiden rakade jag benen och duchade. By the way är mina ben extremt lena!
Men när klockan var två och M inte hade ringt blev jag lite arg.. Och det där me att "mysa" lät inte lika mysigt längre. Jag skicka ett sms och sa att jag var ensam hemma och att han gärna fick komma. Till svar fick jag att han skulle hämta upp mig vid sex, punkt slut. Då blev jag ännu mer arg. Jag är ingen liten -beep- som han kan göra hur han vill med!!! Så jag bestämde mig för att skit i han. Jag ljög helt enkelt och sa att jag hade fått feber.

Jag satte mig vid datorn igen då en kille som heter Ockar skrev till mig.
Oscar är en gullig liten kille som jag och Fanny träffa i Bulgarien förra sommaren. Han är otroligt söt så han blev lixom min toyboy. För han är tyvärr fyra år yngre. Men man kan tro att han är nästan 16 år.
Hur som helst så berättade han att han var me sin kompis alle. Jag var väl egentligen inte så jätte intresserad så jag la mig på sängen å började kolla lite på tv. Men när programet var slut satte jag mig vid datorn igen. Då såg jag att Oscar och alle hade skrivit:
*Jag och alle tycker du är snygg*
Blev faktiskt jätte glad. Eftersom jag precis blivit dissad blev jag jätte lycklig för dom små orden.
Jag frågade om dom gillade äldre tjejer och jag fick ett klockrent svar:
- Om dom gillar oss.
Jag skratte lite för mig själv och sedan loggade dom ut. Fick till och med en liten "puss" från dom. Måste säga att det gjorde min dag. Har lovat mig själv att jag ska hålla kontakten med honom för sen när han är 20 då är jag 24 och de funkar ju... Eller hur?
Hände väl inte så mycket mer den dagen.

Idag (söndag) så vaknade jag 11:00 och var nervös. Min dans började nämligen idag. Efter ett lååångt uppehåll. Var jätte glad men samtidigt var de lite pirrigt. Men när jag väl kom dit kändes det som vi aldrig hade lämnat våran älskade dansal. Vi körde på exakt lika hårt som vanligt. Och fan va skönt det var att vara tillbaka! Måste erkänna att jag saknat alla! Och jag älskar också våran dans som vi började på.

I keep shakin' it like I always do!

 Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0