Back again.

Tänke ta mig friheten att göra som resten av mina vänner och presentera mig själv igen, kan vara bra att uppdatera minnet lite nu när jag inte skivit blogg på länge.

Fullständigt namn:
Malin Katharina Lindersson
Född: 25 april 1990
Bor: Utanför Norrtälje i en by där bussarna går varannan timme.
Hårfärg: Mörkbrunt i all dess ära.
Ögonfärg: Till störst del bruna med en skvätt av grönt.
Längd: Ynka 1.60 m.
Stjärntecken: Stor och stark Oxé.
Gör på fritiden: Tränar min hund, fotograferar och umgås med vänner och pojkvän.
Favoritdjur: Hunden är trots allt människans bästa vän.
Favorit klädesplagg: En grön klänning som hänger i min garderob.
Använder mest för kläder: Det är väl jeans och någon topp till.
Favoritfilm: Nyckel till frihet.
Favoritband: GUNS N' ROSES
Favoritartist: Johnny Cash.
Favoritskådespelare: Morgan Freeman.
Favoritskådespelerska: Antingen Lisa Kudrow, Coutney Cox eller Jennifer Anison ;D
Favoritmat: Inget toppar en oxfilé på planka.
Favoritlåt: Stairway to heaven - Led Zeppelin
Drömkille: Jag har inget ideal om någon drömkille för jag tror inte att det finns någon som passar den andre helt perfekt. Man måste jobba på att ett förhållande ska fungera och det med kompromisser. Men jag drömmer om min Kalle hela tiden så det kanske är dags att ändra sina principer?

Det jag är mest stolt över:
Jag tog mig ur en lång depression som jag gått och dragt på mig under hela min barndom. Valet mellan psyket eller livet blev min vändpunkt och jag kämpade mig upp. Att jag idag är en stark självständig människa är jag stolt över och ingen ska någonsin få ta det ifrån mig.

Saker inte så många vet om mig:
- Mina lillfingrar är krokiga.
- Jag älskar att fotografera och allt som har med foto att göra, även om det betyder att montera ramar.
- Jag kan tänka mig att bli hundpsykolog när jag blir stor.
- Jag skulle också kunna tänka mig att bli make-up artist.
- Höjder är min största skräck.
- Jag är bra på att skriva noveller och dikter och tycker det är galet roligt. Har fått höra att jag har mitt eget sätt att skriva.
- När jag var liten kunde jag sitta och filosofera i regnet med ett paraply.
- När jag lyssnar på Guns n' roses - don't cry kan jag lätt få tårar i ögonen.
- När jag var liten var min idol Michel Jackson och jag hävdade bestämt att han kom från Norge.
- Jag har spelat tvärflöjt och är jävligt bra på det, faktum är att jag är ganska bra på musik överhuvudtaget, hade mvg i musik både 7, 8 och 9:an.
- Min favoritfärg är gul.
- Jag har varit på två Westlife konserter, det är inget jag pratar speciellt högt om.
- Jag har både spelat fotboll, ridit och dansat hiphop samt aerobics och jazz, jag var också en duktig simmare.
- I mellanstadiet fick jag ofta läsa högt i klassrummet för att min lärare tyckte att jag var så duktig på det.
- Jag älskar min Kalle mest i hela världen.


Kommentarer
Postat av: wanja

hej du! jag har ocksa krokiga lillfingrar! hihi :)
wanja pa bilddagboken xD

2007-12-31 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0