Stor tjej idag!

Hallå mina kära vänner.

Idag är den dag då lilla jag blir ett år äldre :D HEEEEEEEEEHHEHEHHEHEHE
Kan inte fatta att jag redan är 17 bast! det är visserligen en skit ålder men endå. 17 år . tiden går jävligt fort alltså.
men aja

det har vart en jätte bra dag  faktist :D många söta vänner som gratta mig osv :) + fint väder :D

just nu sitter jag här och väntar på mamma o morfar så vi kan äta tårta ^_______^ MMMMMMMMMMM.

seriöst jag behöver verkligen tårta just nu. dels för att jag är hungrig och för att jag behöver socker.
Fick min mens idag HURRA VAD KUL !!!!!!!!!!!11 -__- nej.
Jag har lite pms just nu också, så jävla tråkigt. Varför just idaaag? Jag har fått lust flera gånger att kasta ut datorn genom fönstret och ta sönder min säng :(  uhuhu jag är ju glad egentligen, för det är ju min födelsedaaaaaaG:D  HEHEH
Och Valeria ringde nyss också :D hihi saknar henne .__.  men hon har väl fullt upp med att segla o grejer ^^

Jag tänkte faktist ta och rycka upp mig lite nu. Tårta snart :)


Hej hej                    

   

Kommentarer
Postat av: Horan din

Well mother fuckin grattis baby!!!!! Älskar dig

2007-09-05 @ 19:54:22
Postat av: Mr Norrington

Grattis, fö fan :) <3<3

2007-09-06 @ 08:40:36
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0