23 mars - våran ettårsdag

Förlåt för att bilderna har dröjt. Här är iallafall noga utvalda bilder ifrån våran hotellvistelse. Jag tog inte med mig kameran till resturangen, för jag vågade inte fota på en fancy resturang. Jag ångrar detta bittert, då jag såg vackra bilder både på dit och hemvägen. Efter våran middag på en italiensk resturang, där jag åt pasta med oxfile och Johan åt fläsknoisette med potatisgratäng, begav vi hos tillbaka till hotellet, bunkrade upp med godis, chips och popcorn och låg och kollade på One Tree Hill tills vi somnade i varandras armar. På morgonen låg vi och kollade på barnprogram innan vi begav oss ner för att äta en av de mest häpnadsväckande frukostbuffér jag har skådat. Herregud vad gott det var! Scrambled eggs, bacon, varm choklad, nybakat bröd, apelsinjuice, fruktsallad och så vidare. Man kan säga att vi var mätta när vi checkade ut ifrån hotellet.

image219 image220 image221 image222 image223

image224

image225

image226

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mys pys ;)

2008-04-08 @ 15:19:29
URL: http://liinneabjurner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0