Do you remember when I was a bird and you were a map

Idag har det var en sån där härlig vårdag så man får dåligt samvete om man inte går ut.
Men som tur var skulle jag och min älskade Frank upp till Roslags Järn som ligger vid coop och fota kök. När vi kom in i den galet varma butiken så blev vi lite små besvikna när vi insåg att det inte fanns några kök att fota. Men vi höll god min och fotatde kakel som vi tyckte va allmänt snygga för att få vara med i tidningen som vi jobbar på.
Fan va härligt det känns att säga så. Tidningen som vi jobbar på! Gött.

Hur som helst var vi ändå inte helt nöjda men dom kom vi ju på att Mio ligger precis brevid. Så vi kila in där och såg att dom hade otroligt fina upsatta kök. Och självklart fick vi fota också så vi satte igång.
Satte i hop fina dekorationer och Fanny tog amazing photos (som alltid) Blev riktigt bra och vi är nöjda.

Sedan cyklade vi ner på stan för att Fanny skulle köpa nå fina fjärilar som hon ska sätta på sin nya väska. Synd bara att jag är livrädd för fjärilar men men.  Fanny blev nöjd.
Sen begav vi oss hem.

Så nu har jag precis skrivit klart artiklen om köket och känner mig allmänt glad. I love the spring.

Aja ha de bra fuckers

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Frankfurt

haha i fuckin' love you daaarlin'!(L)(L)(L)(L)

2008-04-04 @ 21:33:24
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0