Grill grill grill grill grill grill

Jag och min alla käraste goda vän Frank har hittat på en ny låt som vi kommer sjunga i sommar när vi ska grilla. Den går så här: Grill grill grill grill grill grill grill grill... Aa i stort sett...

Hur som helst så var min klass lediga i dag eftersom vi var på Hamlet i går och kom hem vid tolv.
Det var ju så där lagom skönt att sova till två så jag var allmänt lycklig när jag vakna i morse.

Åt lite frukost sen ringde jag Farnkfurt och bestämde att vi skulle hänga på coop. Så jag fixa mig lite sen bar de av.
När vi kom in på coop kollade vi lite på tidningar och Fanny upptäckte till min stora förvåning att det stod om min ÄLSKADE Panic i Frida så jag köpte den. 
Vi köpte vi såklart chips också och sen "hängde" vi lite. Sen cyklade vi hem åt middag och nu sitter jag här.

En sån där lagom härlig dag. Och i morgon blir de The Kickers kväll och sthlm me Frank. Och då självklart DOOONKEN!!!! Haha

 Peace out hoes and pimps <3

Kommentarer
Postat av: Mingla

Jag håller på med ett skolarbet angående bloggar. Tänkte höra med dig om du tjänar pengar på ditt bloggande? Tacksam för svar.

2008-04-18 @ 19:46:58
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: lisa

haha, grill grill grill :'D

2008-04-18 @ 19:55:30
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med här i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-18 @ 19:56:57
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0