I have friends in holy spaces

Okej om ska jag vara ärlig har jag börjat tänka på sommarlovet.
Vet att det är ett tag kvar men va fan måste ju ha något att se fram emot.
Förutom Björn Gustafsson och bara för att tillägga så är det bara en månad kvar... Prick!

Hur som helst så har jag några saker som måste göras i sommar!
1. Åka till Göteborg me Frank
2. Åka på kryssning me fåren
3. Helst åka utomlands me min lilla familj
4. Pressa på lunda me Frank (who else lixom)
5. Skaffa ett sommar jobb!!! Iofs har jag ju Tidningen Inspiration som jag kan luta mig mot... Får hoppas på det.

Sen så har jag fått en ny liten dröm... Om jag har en jävla tur och får i hop jätte mycket pengar så skulle jag vilja åka till Las Vegas och se Panics konsert den 13/6. Då skulle jag allvarligt talat dööö!!!
Och hörru Fanny om du vinner på lotto kan väl du följa med? Jag menar Las Vegas är ju Las Vegas.

Aja kan ju alltid drömma om det. Men om det är någon rik jävel där ute som känner för att bjuda mig och Fanny så säg till.

Ha de bra fuckers

 Peace out <3

By the way Frank... No fuck no ride right?


Kommentarer
Postat av: Frankie

haha klart jag följer med om jag vinner på lotto min lilla älsklings kaka:D haha!
Love ya!!

2008-04-08 @ 20:05:06
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0