Sjuklingen

Ja vad kan man säga? Life's a bitch!
När jag precis jag trodde att jag skulle bli frisk så kommer några bakterier på att jag ska få feber.
Men va kul det är ju sånt man längtar efter...
Så jag va hemma i går och sen idag för att vila... Känns ju iofs lite bättre men halsen skulle gärna få sluta göra ont... Sen skulle de också va skönt om någon kunde få bort allt slem som klumpar i hop sig där nere... Låter äckligt men de är sant.

Så nu sitter jag här och vill att Fanny ska ringa mig så jag inte känner mig så ensam. Saknar också alla i skolan men jag kommer i morgon I promise! Om inte någon annan bakterie kommer på att jag ska få ont i öronen :P

Är glad för Franks skull också... Ska inte säga för mycket men tänk gratis mat på Donken. Hahaha skojar.
Nej allvarligt så tycker jag att de är super kul och de är fan på tiden! Jag får väl ta C eller Palle (bara han lägger ner det där med manga porr) Hahaha.

Nu ska jag fixa mig, då känner man sig alltid lite piggare också.


 Peace out <3<3

 And remember no fuck no ride

Kommentarer
Postat av: Reebie

snart är det den SJUNDE MAJ!!! :D:D:D längtar so bad!

2008-04-11 @ 09:50:56
URL: http://blommar.blogg.se
Postat av: Linnie

ME 2 HOE! FAAAN VA KUUUL DE SKA BLI :D:D:D

2008-04-11 @ 16:33:55
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0