Sommar sol och bad, JA TACK!

Ibland önskar jag att Sverige var ett annat land. Eller beläget någon annanstans. Så att vi slipper regnet och kylan. Jag vill springa runt med en tunika och leggings, med solen i ansiktet. Och små söta ballerinaskor på fötterna. Jag tycker verkligen inte om att klä på mig en massa kläder. Då känner jag mig inständ. Jag vill känna mig fri.

Och denna bloggtorka som har uppstått, tänkte jag ge en rimlig förklaring till. Men jag tror inte att jag kan det. Det finns nog inte någon anledning alls. Jag har inte hittat något intressant i mitt huvud, som jag vill förmedla. Men jag ska skärpa mig nu. Jag ska ta mig i kragen.

image218



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0